Warunki sklepu

 

 

1. POSTANOWIENIA POCZĄTKOWE

Sklep internetowy znajdujący się na stronie www.dolle.com.pl jest własnością firmy Dolle sp. z o.o. | 43-382 Bielsko-Biała, ul. Międzyrzecka 149 , NIP: 9542518494, REGON: 240119459, tel.: 33 827 24 90, e-mail: biuro@dolle.com. 
Zamówienia realizujemy tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem telefonu 33 827 24 90 codziennie od godziny 7.30 do 15.30.
Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu i jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie, dlatego każdy Klient przed złożeniem zamówienia proszony jest o zapoznanie się z nim.
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.

2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

a. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
b. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie materiałów promocyjno-reklamowych.
c. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych.
d. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich korekty, a także do ich usunięcia. 

3. ZAMÓWIENIA

a. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

 
b. Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu, telefonicznie na numer dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
c. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. Realizacja zamówienia odbywa się w przypadku produktów w standardowych wymiarach w terminie do 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia. Termin realizacji produktów na specjalny wymiar podany zostanie pisemnie za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez kuriera.
d. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on pisemne potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacją o terminie wysyłki. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to nie zostało przyjęte do realizacji.

Potwierdzenie zamówienia należy zachować na wypadek zmian, anulacji i reklamacji.
e. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego.

4. CENY

a. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. 
b. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie i wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
 

5. Płatności za Towary dokonuje się w następujący sposób: 

a. płatności on-line: DIBS - Mastercard, Maestro, VISA, VISA Electron, JCB. 
b. przelew na konto: ING O. w Rybniku 34 1050 1344 1000 0022 9337 4076
c. bezpośrednio przy odbiorze przesyłki od kuriera: za pobraniem (gotówka) 
d. bezpośrednio przy odbiorze przesyłki w siedzibie firmy: gotówka. 
 

Sklep nie pobiera żadnych opłat ani prowizji za transakcje dokonywane na stronie www.dolle.com.pl. Obciążenie za płatność dokonywana za pomocą kart kredytowych nastąpi w momencie wysyłki towaru z firmy Dolle sp. z o.o.


6. DOSTAWA

a. Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Pekaes.
b. Dostawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest bezpłatna.
c. Termin dostawy podawany jest w mailu potwierdzającym zamówienie.

7. REKLAMACJE

a. W przypadku niezgodności Towarów z umową oraz w przypadku wad Towarów, reklamacje należy złożyć w formie pisemnej za pomocą poczty elektronicznej, faksu lub listownie na adres Dolle sp. z o.o., 43-382 Bielsko-Biała. Zgłaszając reklamację należy podać Imię i Nazwisko oraz numer faktury VAT lub paragonu fiskalnego.
b. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki
c. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o decyzji informacją wysłaną na wskazany przez Klienta adres elektroniczny lub listem poleconym, wysłanym na adres podany w reklamacji, w terminie 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
d. Towar może się nieznacznie różnić kolorystyką od przedstawionej na zdjęciach. Firma Dolle sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady lub szkody wynikłe z niewłaściwego montażu.

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

a. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy w przypadku odbioru osobistego lub dnia dostarczenia rzeczy przez firmę kurierską, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem lub załączyć do przesyłki ze zwracanym towarem.
b. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
c. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
d. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę + koszty wysyłki. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
e. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w pkt. "a" i "b" powyżej, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

Przetwarzanie wpisów Prywatne informacje zobacz naszą politykę prywatności